SKICKA IN & LAGA
Steg 1: Beställ din reparation
Börja med att identifiera modellen och servicen i våran reparationslista:
Här hittar du samtliga reparationer
Om du redan hittat din modell och är medveten om priset kan du gå vidare till steg 2
Om du inte hittar din modell i listan, vänligen maila eller ring oss.
Steg 2: Fyll i reparationsavtalet
Ladda ner PDF, skriv ut, läs och skriv under.
Fyll i all nödvändig information.
Steg 3: Skapa din fraktsedel
Fyll i och skriv ut din fraktsedel här
Du får en QR-kod via mail och i postnord-appen
Visa koden hos ombud så hjälper dem dig att skriva ut fraktsedel.
Steg 4: Packa och skicka din enhet
Packa mobilen väl med emballage.
Lämna paketet hos ombud.
Steg 5: Reparation
Vi reparerar din enhet inom 2–4 arbetsdagar.
När det är klart skickar vi tillbaka den direkt till dig.
Viktig info
Har vi upptäckt andra fel än vad du uppgett?
- Vi kontaktar dig innan vi gör något.
Försvinner någon data vid reparation?
- Vi tar aldrig bort något eller nollställer enheten en gör alltid en säkerhetskopia av din enhet innan du skickar in den, för säkerhetsskull.
För mer information om reparation kan du besöka våran FAQ här